שאלות ותשובות

לקוח/ה יקר/ה!

האמור בדף זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והשאלות ותשובות מתייחסות לבני שני המינים באופן שווה.

הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים כאן.

עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את דף זה, הבין אותן והסכים להן. השאלות והתשובות מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.

 

?למה אתר זה נועד

.אתר זה נועד לכלל לקוחות החבר'ה לרכישת ציוד בצורה יעילה, נוחה ובטוחה עם החבר'ה והכרות איתה, בין אם נעשת רכישה פרטית או עסקית 

 

איך מתבצעת רכישה באתר?

הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע"י חברת האשראי.

 

?המחירים באתר הם כולל מע"מ

.נכון מאוד, המחירים שבאתר הם כולל מע"מ

 

?תוך כמה זמן יגיע אלי המוצר

החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, תוך 1-4 ימי עסקים (במקרה של מוצרי מלאי בלבד ותלוי בגודל המוצר ושיטת ההובלה הכרוכה לאספקה) במידה והאספקה תקח יותר זמן, החבר'ה תעשה את המאמצים המרבים להודיע ללקוח בהקדם. בנוסף החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

 

?לאן המוצר שהזמנתי יגיע

משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה, הלקוח רשאי לאסוף את המוצר באופן עצמאי)בתיאום מראש).

 

האם המשלוח כרוך בתשלום נוסף?

הזמנות מתחת 350 ש"ח יהיו בעלות נוספת של 35 ש"ח, הזמנות מעל 350 ש"ח כוללים את עלות המשלוח ולא יעלו עלות נוספת.

 

?איך ניתן ליצור קשר עם החברה

בכל שאלה או בירור לגבי מוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה בטלפון 08-6275594, בווצאפ בצד השמאלי של האתר או כמובן להגיע אל החנות בבאר שבע, הדגן 11 בשעות הפעילות ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

 

?מה בעצם כלול אחריות המוצר

האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר בנוסף  האחריות ניתנת לתקופה בהתאם ליצרן/יבואן מיום הרכישה אך לא פחות מתקופה של 120 יום מיום הרכישה.

 

?מתי אני יוכל לממש את אחריות המוצר

האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה וכמובן שהקנייה נעשתה באתר המכירות או דרך החנות פה בבאר שבע, וכמובן רק במידה והלקוח קיבל את המוצר פגום. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר שבדרך כלל נשעית עלי ידי שם הלקוח, מס' פלאפון או מס' הזמנה.

 

האם אני יוכל לממש אחריות לאחר פגיעה פיזית שנעשתה בשוגג על ידי?

החבר'ה לא תוכל לקחת אליה את אחריות המוצר במידה והפריט נהרס בגלל שימוש שגוי או חוסר זהירות של הלקוח בכל צורה שהיא, אם ישירה או בעקיפין.

 

?האם ניתנת האפשרות לבטל הזמנה

ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. לאחר שהחזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 30 יום מתאריך רכישת המוצר (למעט מוצרים בהזמנה אישית).

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

במקרה של ביטול העסקה על פי האמור לעיל, חשמלור תבצע זיכוי כספי.

 

?מה הם זמני הפעילות של החנות

ניתן להגיע אלינו לחנות בבאר שבע, איזור תעשייתי עמק שרה, הדגן 11 בשעות הפעילות א-ה: 07:00-17:00 וביום ו': 07:00-13:00 

שרות מקצועי והוגן מחירים טובים, תודה.

עדי .ש.
stars

שירות חם ואדיב
מקצוענים מוצרים איכותיים במחירים הוגנים!

בר.ג.
stars

חברה מקצועית עם יחס משפחתי ללקוח. לוקחים כל פרויקט במלוא הרצינות קטן כגדול. תענוג לעבוד איתם! תמשיכו לגדול ולהצליח!

גיא .ג.
stars

שירות יוצא מן הכלל! המקום לכל חשמלאי, ממליץ בחום!

איציק .ש.
stars

בתום שנים רבות של עבודה משותפת נוכל להגדיר את החברה כאמינה ומקצועית.

אלכס .ת.
stars

שירות ואמינות לאורך כל הדרך.

רפאל .פ.
stars

רמה אחת מעל כולם, אלופים!

אביאל .ש.
stars

שרות אדיב, מחירים אטרקטיבים, מומלץ מאוד!

בתיה .ק.
stars
הלקוחות שלנו
הספקים שלנו